Úplné znění ke dni 27. 4. 2020 je zpracováno Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy pouze jako informativní materiál. Právně závazné znění vyplývá výhradně ze Sbírky zákonů.
Projektový den 23. 11. 2022
Projektového dne, který se konal ve středu 23. 11. na naší škole, se zúčastnilo téměř 100 žáků partnerských základních škol a Střední školy polytechnické. S přípravou programu a hodnocením aktivit nám pomohli studenti VŠTE v Českých Budějovicích.
Zajímavý program zahrnoval práci s mikroskopy, 3D tiskárnami, s jazykovou laboratoří a focení a úpravy grafiky na počítači. Novinkou byla základní verze robotických stavebnic VEX123, která zaujala všechny žáky i učitele jednoduchostí a přístupností i těm, kteří doposud neměli s programováním či robotikou žádnou zkušenost.
To, že se nám projektový den vydařil, je vidět z přiložených fotografií.
Projektového dne, který se konal ve středu 23. 11. na naší škole, se zúčastnilo téměř 100 žáků partnerských základních škol a Střední školy polytechnické. S přípravou programu a hodnocením aktivit nám pomohli studenti VŠTE v Českých Budějovicích.
Zajímavý program zahrnoval práci s mikroskopy, 3D tiskárnami, s jazykovou laboratoří a focení a úpravy grafiky na počítači. Novinkou byla základní verze robotických stavebnic VEX123, která zaujala všechny žáky i učitele jednoduchostí a přístupností i těm, kteří doposud neměli s programováním či robotikou žádnou zkušenost.
To, že se nám projektový den vydařil, je vidět z přiložených fotografií.
První projektový den školního roku 2022/2023
Projektového dne, který se konal ve středu 23. 11. na naší škole, se zúčastnilo téměř 100 žáků partnerských základních škol a Střední školy polytechnické. S přípravou programu a hodnocením aktivit nám pomohli studenti VŠTE v Českých Budějovicích.
Zajímavý program zahrnoval práci s mikroskopy, 3D tiskárnami, s jazykovou laboratoří a focení a úpravy grafiky na počítači. Novinkou byla základní verze robotických stavebnic VEX123, která zaujala všechny žáky i učitele jednoduchostí a přístupností i těm, kteří doposud neměli s programováním či robotikou žádnou zkušenost.
To, že se nám projektový den vydařil, je vidět z přiložených fotografií.
Projektového dne, který se konal ve středu 23. 11. na naší škole, se zúčastnilo téměř 100 žáků partnerských základních škol a Střední školy polytechnické. S přípravou programu a hodnocením aktivit nám pomohli studenti VŠTE v Českých Budějovicích.
Zajímavý program zahrnoval práci s mikroskopy, 3D tiskárnami, s jazykovou laboratoří a focení a úpravy grafiky na počítači. Novinkou byla základní verze robotických stavebnic VEX123, která zaujala všechny žáky i učitele jednoduchostí a přístupností i těm, kteří doposud neměli s programováním či robotikou žádnou zkušenost.
To, že se nám projektový den vydařil, je vidět z přiložených fotografií.
Projektový den 4 – 1. 6. 2022
Čtvrtým projektovým dnem, který se uskutečnil 1. června 2022, jsme ukončili projektové aktivity školního roku 2021/2022.
Program jsme připravili pro žáky dvou základních škol – v Boršově nad Vltavou a v Hrdějovicích. Celý program byl zaměřen na využití digitálních technologií ve výuce a jejich význam pro polytechnické vzdělávání.
Žáci pracovali v digitální jazykové laboratoři s německým i anglickým textem, s poslechem a řešili individuálně i ve skupině zadané úkoly. V učebně matematiky a fyziky byly pro žáky připraveny ukázky 3D tisku, díky nimž měli žáci možnost podrobněji se seznámit s využitím této technologie. V učebně přírodovědy si pak mohli všichni vyzkoušet práci se soupravami PASCO při měření biochemických veličin.
Projektový den 3 – 11. 5. 2022
Za krásného květnového počasí k nám už potřetí v letošním školním roce zavítali žáci z našich partnerských škol. Protože sluníčko lákalo ven, vyzkoušeli si všichni přímo před školou, jak ovládat fotoaparát, jak vytvořit dobře vypadající portrét a prakticky si ověřili i různé kompoziční triky. Na našem školním dvoře pro ně bylo připraveno několik fyzikálních aktivit, během nichž pracovali s digitálním měřícím systémem Pasco a iPady, v přírodovědné laboratoři si zkusili práci s mikroskopy a na přednášce o vesmíru se dozvěděli i něco o tom, co všechno musel člověk udělat, aby se dostal na Měsíc.
Tercie a 2.R v Národním muzeu a na Akademii věd – 5. 4. 2022
Dne 5. 4. se žáci tercie a druhého ročníku ČRG zúčastnili exkurze do Národního muzea a pracoviště Akademie věd v Praze. V sídle AV jsme měli možnost si prohlédnout celou historickou budovu, včetně knihovny. Součástí prohlídky byla také výstava s názvem ,,Tajemný svět rostlinného podzemí“. V Národním muzeu byla prohlídka spíše zaměřena na přírodovědné expozice živočichů a jejich evoluci. Žáci si celodenní exkurzi moc užili. Děkujeme Jihočeské hospodářské komoře za pomoc při organizaci.
Projektový den 2 – 16. 3. 2022
Ve středu 16. 3. proběhl v rámci projektu IKAP JčK II druhý projektový den v letošním školním roce. Opět jsme se sešli se žáky a učiteli partnerských základních škol. Žáci nacvičovali první pomoc, učili se upravovat fotografie, pracovali s robotickou stavebnicí Vex a se systémem Pasco při fyzikálních, chemických a ekologických pokusech. Vyzkoušeli si i práci v naší digitální jazykové laboratoři. Celý den se nesl v duchu dobré nálady a všichni se již těšíme na příští setkání, které se uskuteční v květnu.
Projektový den 1 – 8. 9. 2021
Hned na začátku nového školního roku, ve středu 8. září 2021, proběhl na naší škole další z oblíbených projektových dnu se žáky z partnerských základních škol – tentokrát ze ZŠ Boršov a ZŠ Hrdějovice.
Projektový den byl rozdělený na dva devadesátiminutové bloky: v jednom si studenti vyzkoušeli práci s mikroskopy, pomocí nichž například zkoumali bramborový škrob, podívali se zblízka na to, proč má rostlinka jménem hlošina tak pěkně sametový povrch, v okulárech svých mikroskopů rozpoznali chloroplasty, díky nimž probíhá v rostlinách fotosyntéza, a zkusili i preparovat cvrčka domácího.
Během druhého bloku se seznámili s tím, jak je možné nechat se vyfotit počítačem a jak takovou fotku barevně upravit, vylepšit nebo přetvořit za pomoci online nástrojů. Pak vyrazili za sluníčkem před školu s poloprofesionálními EVF fotoaparáty v rukou, aby si tu vyzkoušeli jejich ovládání – většina z nich, zvyklá jen na své mobily, držela fotoaparát poprvé v ruce. Během focení se naučili základy kompozice portrétu, pokusili se zachytit své spolužáky a spolužačky v pohybu a experimentovali se záběry detailů.
Děkujeme všem za pozitivní zpětnou vazbu a těšíme se na další spolupráci!
Projektový den 4 – 1. 6. 2022
Čtvrtým projektovým dnem, který se uskutečnil 1. června 2022, jsme ukončili projektové aktivity školního roku 2021/2022.
Program jsme připravili pro žáky dvou základních škol – v Boršově nad Vltavou a v Hrdějovicích. Celý program byl zaměřen na využití digitálních technologií ve výuce a jejich význam pro polytechnické vzdělávání.
Žáci pracovali v digitální jazykové laboratoři s německým i anglickým textem, s poslechem a řešili individuálně i ve skupině zadané úkoly. V učebně matematiky a fyziky byly pro žáky připraveny ukázky 3D tisku, díky nimž měli žáci možnost podrobněji se seznámit s využitím této technologie. V učebně přírodovědy si pak mohli všichni vyzkoušet práci se soupravami PASCO při měření biochemických veličin.
Projektový den 3 – 11. 5. 2022
Za krásného květnového počasí k nám už potřetí v letošním školním roce zavítali žáci z našich partnerských škol. Protože sluníčko lákalo ven, vyzkoušeli si všichni přímo před školou, jak ovládat fotoaparát, jak vytvořit dobře vypadající portrét a prakticky si ověřili i různé kompoziční triky. Na našem školním dvoře pro ně bylo připraveno několik fyzikálních aktivit, během nichž pracovali s digitálním měřícím systémem Pasco a iPady, v přírodovědné laboratoři si zkusili práci s mikroskopy a na přednášce o vesmíru se dozvěděli i něco o tom, co všechno musel člověk udělat, aby se dostal na Měsíc.
Tercie a 2.R v Národním muzeu a na Akademii věd – 5. 4. 2022
Dne 5. 4. se žáci tercie a druhého ročníku ČRG zúčastnili exkurze do Národního muzea a pracoviště Akademie věd v Praze. V sídle AV jsme měli možnost si prohlédnout celou historickou budovu, včetně knihovny. Součástí prohlídky byla také výstava s názvem ,,Tajemný svět rostlinného podzemí“. V Národním muzeu byla prohlídka spíše zaměřena na přírodovědné expozice živočichů a jejich evoluci. Žáci si celodenní exkurzi moc užili. Děkujeme Jihočeské hospodářské komoře za pomoc při organizaci.
Projektový den 2 – 16. 3. 2022
Ve středu 16. 3. proběhl v rámci projektu IKAP JčK II druhý projektový den v letošním školním roce. Opět jsme se sešli se žáky a učiteli partnerských základních škol. Žáci nacvičovali první pomoc, učili se upravovat fotografie, pracovali s robotickou stavebnicí Vex a se systémem Pasco při fyzikálních, chemických a ekologických pokusech. Vyzkoušeli si i práci v naší digitální jazykové laboratoři. Celý den se nesl v duchu dobré nálady a všichni se již těšíme na příští setkání, které se uskuteční v květnu.
Projektový den 1 – 8. 9. 2021
Hned na začátku nového školního roku, ve středu 8. září 2021, proběhl na naší škole další z oblíbených projektových dnu se žáky z partnerských základních škol – tentokrát ze ZŠ Boršov a ZŠ Hrdějovice.
Projektový den byl rozdělený na dva devadesátiminutové bloky: v jednom si studenti vyzkoušeli práci s mikroskopy, pomocí nichž například zkoumali bramborový škrob, podívali se zblízka na to, proč má rostlinka jménem hlošina tak pěkně sametový povrch, v okulárech svých mikroskopů rozpoznali chloroplasty, díky nimž probíhá v rostlinách fotosyntéza, a zkusili i preparovat cvrčka domácího.
Během druhého bloku se seznámili s tím, jak je možné nechat se vyfotit počítačem a jak takovou fotku barevně upravit, vylepšit nebo přetvořit za pomoci online nástrojů. Pak vyrazili za sluníčkem před školu s poloprofesionálními EVF fotoaparáty v rukou, aby si tu vyzkoušeli jejich ovládání – většina z nich, zvyklá jen na své mobily, držela fotoaparát poprvé v ruce. Během focení se naučili základy kompozice portrétu, pokusili se zachytit své spolužáky a spolužačky v pohybu a experimentovali se záběry detailů.
Děkujeme všem za pozitivní zpětnou vazbu a těšíme se na další spolupráci!
211/2020 Sb.
VYHLÁŠKA
ze dne 27. dubna 2020
o hodnocení výsledků vzdělávání žáků
ve druhém pololetí školního roku 2019/2020
Projektový den 23. 11. 2022
Projektového dne, který se konal ve středu 23. 11. na naší škole, se zúčastnilo téměř 100 žáků partnerských základních škol a Střední školy polytechnické. S přípravou programu a hodnocením aktivit nám pomohli studenti VŠTE v Českých Budějovicích.
Zajímavý program zahrnoval práci s mikroskopy, 3D tiskárnami, s jazykovou laboratoří a focení a úpravy grafiky na počítači. Novinkou byla základní verze robotických stavebnic VEX123, která zaujala všechny žáky i učitele jednoduchostí a přístupností i těm, kteří doposud neměli s programováním či robotikou žádnou zkušenost.
To, že se nám projektový den vydařil, je vidět z přiložených fotografií.
Projektového dne, který se konal ve středu 23. 11. na naší škole, se zúčastnilo téměř 100 žáků partnerských základních škol a Střední školy polytechnické. S přípravou programu a hodnocením aktivit nám pomohli studenti VŠTE v Českých Budějovicích.
Zajímavý program zahrnoval práci s mikroskopy, 3D tiskárnami, s jazykovou laboratoří a focení a úpravy grafiky na počítači. Novinkou byla základní verze robotických stavebnic VEX123, která zaujala všechny žáky i učitele jednoduchostí a přístupností i těm, kteří doposud neměli s programováním či robotikou žádnou zkušenost.
To, že se nám projektový den vydařil, je vidět z přiložených fotografií.
První projektový den školního roku 2022/2023
Projektového dne, který se konal ve středu 23. 11. na naší škole, se zúčastnilo téměř 100 žáků partnerských základních škol a Střední školy polytechnické. S přípravou programu a hodnocením aktivit nám pomohli studenti VŠTE v Českých Budějovicích.
Zajímavý program zahrnoval práci s mikroskopy, 3D tiskárnami, s jazykovou laboratoří a focení a úpravy grafiky na počítači. Novinkou byla základní verze robotických stavebnic VEX123, která zaujala všechny žáky i učitele jednoduchostí a přístupností i těm, kteří doposud neměli s programováním či robotikou žádnou zkušenost.
To, že se nám projektový den vydařil, je vidět z přiložených fotografií.
Projektového dne, který se konal ve středu 23. 11. na naší škole, se zúčastnilo téměř 100 žáků partnerských základních škol a Střední školy polytechnické. S přípravou programu a hodnocením aktivit nám pomohli studenti VŠTE v Českých Budějovicích.
Zajímavý program zahrnoval práci s mikroskopy, 3D tiskárnami, s jazykovou laboratoří a focení a úpravy grafiky na počítači. Novinkou byla základní verze robotických stavebnic VEX123, která zaujala všechny žáky i učitele jednoduchostí a přístupností i těm, kteří doposud neměli s programováním či robotikou žádnou zkušenost.
To, že se nám projektový den vydařil, je vidět z přiložených fotografií.
Projektový den 4 – 1. 6. 2022
Čtvrtým projektovým dnem, který se uskutečnil 1. června 2022, jsme ukončili projektové aktivity školního roku 2021/2022.
Program jsme připravili pro žáky dvou základních škol – v Boršově nad Vltavou a v Hrdějovicích. Celý program byl zaměřen na využití digitálních technologií ve výuce a jejich význam pro polytechnické vzdělávání.
Žáci pracovali v digitální jazykové laboratoři s německým i anglickým textem, s poslechem a řešili individuálně i ve skupině zadané úkoly. V učebně matematiky a fyziky byly pro žáky připraveny ukázky 3D tisku, díky nimž měli žáci možnost podrobněji se seznámit s využitím této technologie. V učebně přírodovědy si pak mohli všichni vyzkoušet práci se soupravami PASCO při měření biochemických veličin.
Projektový den 3 – 11. 5. 2022
Za krásného květnového počasí k nám už potřetí v letošním školním roce zavítali žáci z našich partnerských škol. Protože sluníčko lákalo ven, vyzkoušeli si všichni přímo před školou, jak ovládat fotoaparát, jak vytvořit dobře vypadající portrét a prakticky si ověřili i různé kompoziční triky. Na našem školním dvoře pro ně bylo připraveno několik fyzikálních aktivit, během nichž pracovali s digitálním měřícím systémem Pasco a iPady, v přírodovědné laboratoři si zkusili práci s mikroskopy a na přednášce o vesmíru se dozvěděli i něco o tom, co všechno musel člověk udělat, aby se dostal na Měsíc.
Tercie a 2.R v Národním muzeu a na Akademii věd – 5. 4. 2022
Dne 5. 4. se žáci tercie a druhého ročníku ČRG zúčastnili exkurze do Národního muzea a pracoviště Akademie věd v Praze. V sídle AV jsme měli možnost si prohlédnout celou historickou budovu, včetně knihovny. Součástí prohlídky byla také výstava s názvem ,,Tajemný svět rostlinného podzemí“. V Národním muzeu byla prohlídka spíše zaměřena na přírodovědné expozice živočichů a jejich evoluci. Žáci si celodenní exkurzi moc užili. Děkujeme Jihočeské hospodářské komoře za pomoc při organizaci.
Projektový den 2 – 16. 3. 2022
Ve středu 16. 3. proběhl v rámci projektu IKAP JčK II druhý projektový den v letošním školním roce. Opět jsme se sešli se žáky a učiteli partnerských základních škol. Žáci nacvičovali první pomoc, učili se upravovat fotografie, pracovali s robotickou stavebnicí Vex a se systémem Pasco při fyzikálních, chemických a ekologických pokusech. Vyzkoušeli si i práci v naší digitální jazykové laboratoři. Celý den se nesl v duchu dobré nálady a všichni se již těšíme na příští setkání, které se uskuteční v květnu.
Projektový den 1 – 8. 9. 2021
Hned na začátku nového školního roku, ve středu 8. září 2021, proběhl na naší škole další z oblíbených projektových dnu se žáky z partnerských základních škol – tentokrát ze ZŠ Boršov a ZŠ Hrdějovice.
Projektový den byl rozdělený na dva devadesátiminutové bloky: v jednom si studenti vyzkoušeli práci s mikroskopy, pomocí nichž například zkoumali bramborový škrob, podívali se zblízka na to, proč má rostlinka jménem hlošina tak pěkně sametový povrch, v okulárech svých mikroskopů rozpoznali chloroplasty, díky nimž probíhá v rostlinách fotosyntéza, a zkusili i preparovat cvrčka domácího.
Během druhého bloku se seznámili s tím, jak je možné nechat se vyfotit počítačem a jak takovou fotku barevně upravit, vylepšit nebo přetvořit za pomoci online nástrojů. Pak vyrazili za sluníčkem před školu s poloprofesionálními EVF fotoaparáty v rukou, aby si tu vyzkoušeli jejich ovládání – většina z nich, zvyklá jen na své mobily, držela fotoaparát poprvé v ruce. Během focení se naučili základy kompozice portrétu, pokusili se zachytit své spolužáky a spolužačky v pohybu a experimentovali se záběry detailů.
Děkujeme všem za pozitivní zpětnou vazbu a těšíme se na další spolupráci!
Projektový den 4 – 1. 6. 2022
Čtvrtým projektovým dnem, který se uskutečnil 1. června 2022, jsme ukončili projektové aktivity školního roku 2021/2022.
Program jsme připravili pro žáky dvou základních škol – v Boršově nad Vltavou a v Hrdějovicích. Celý program byl zaměřen na využití digitálních technologií ve výuce a jejich význam pro polytechnické vzdělávání.
Žáci pracovali v digitální jazykové laboratoři s německým i anglickým textem, s poslechem a řešili individuálně i ve skupině zadané úkoly. V učebně matematiky a fyziky byly pro žáky připraveny ukázky 3D tisku, díky nimž měli žáci možnost podrobněji se seznámit s využitím této technologie. V učebně přírodovědy si pak mohli všichni vyzkoušet práci se soupravami PASCO při měření biochemických veličin.
Projektový den 3 – 11. 5. 2022
Za krásného květnového počasí k nám už potřetí v letošním školním roce zavítali žáci z našich partnerských škol. Protože sluníčko lákalo ven, vyzkoušeli si všichni přímo před školou, jak ovládat fotoaparát, jak vytvořit dobře vypadající portrét a prakticky si ověřili i různé kompoziční triky. Na našem školním dvoře pro ně bylo připraveno několik fyzikálních aktivit, během nichž pracovali s digitálním měřícím systémem Pasco a iPady, v přírodovědné laboratoři si zkusili práci s mikroskopy a na přednášce o vesmíru se dozvěděli i něco o tom, co všechno musel člověk udělat, aby se dostal na Měsíc.
Tercie a 2.R v Národním muzeu a na Akademii věd – 5. 4. 2022
Dne 5. 4. se žáci tercie a druhého ročníku ČRG zúčastnili exkurze do Národního muzea a pracoviště Akademie věd v Praze. V sídle AV jsme měli možnost si prohlédnout celou historickou budovu, včetně knihovny. Součástí prohlídky byla také výstava s názvem ,,Tajemný svět rostlinného podzemí“. V Národním muzeu byla prohlídka spíše zaměřena na přírodovědné expozice živočichů a jejich evoluci. Žáci si celodenní exkurzi moc užili. Děkujeme Jihočeské hospodářské komoře za pomoc při organizaci.
Projektový den 2 – 16. 3. 2022
Ve středu 16. 3. proběhl v rámci projektu IKAP JčK II druhý projektový den v letošním školním roce. Opět jsme se sešli se žáky a učiteli partnerských základních škol. Žáci nacvičovali první pomoc, učili se upravovat fotografie, pracovali s robotickou stavebnicí Vex a se systémem Pasco při fyzikálních, chemických a ekologických pokusech. Vyzkoušeli si i práci v naší digitální jazykové laboratoři. Celý den se nesl v duchu dobré nálady a všichni se již těšíme na příští setkání, které se uskuteční v květnu.
Projektový den 1 – 8. 9. 2021
Hned na začátku nového školního roku, ve středu 8. září 2021, proběhl na naší škole další z oblíbených projektových dnu se žáky z partnerských základních škol – tentokrát ze ZŠ Boršov a ZŠ Hrdějovice.
Projektový den byl rozdělený na dva devadesátiminutové bloky: v jednom si studenti vyzkoušeli práci s mikroskopy, pomocí nichž například zkoumali bramborový škrob, podívali se zblízka na to, proč má rostlinka jménem hlošina tak pěkně sametový povrch, v okulárech svých mikroskopů rozpoznali chloroplasty, díky nimž probíhá v rostlinách fotosyntéza, a zkusili i preparovat cvrčka domácího.
Během druhého bloku se seznámili s tím, jak je možné nechat se vyfotit počítačem a jak takovou fotku barevně upravit, vylepšit nebo přetvořit za pomoci online nástrojů. Pak vyrazili za sluníčkem před školu s poloprofesionálními EVF fotoaparáty v rukou, aby si tu vyzkoušeli jejich ovládání – většina z nich, zvyklá jen na své mobily, držela fotoaparát poprvé v ruce. Během focení se naučili základy kompozice portrétu, pokusili se zachytit své spolužáky a spolužačky v pohybu a experimentovali se záběry detailů.
Děkujeme všem za pozitivní zpětnou vazbu a těšíme se na další spolupráci!
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy stanoví podle § 56, 71 a 112 zákona č.561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon):
§ 1 Hodnocení žáků
(1) V základním vzdělávání, středním vzdělávání a vzdělávání v konzervatoři vychází hodnocení výsledků vzdělávání žáka za druhé pololetí školního roku 2019/2020
a) z podkladů pro hodnocení získaných v druhém pololetí v době, kdy žák má povinnost řádně docházet do školy,
b) podpůrně z podkladů pro hodnocení získaných při vzdělávání na dálku, pokud má pro takové vzdělávání žák podmínky, nebo podpůrně z podkladů pro hodnocení získaných při vzdělávacích aktivitách konaných ve škole v době, kdy žák nemá povinnost řádně docházet do školy, a
c) podpůrně z hodnocení výsledků žáka za první pololetí školního roku 2019/2020.
(2) Pravidla ve školním řádu nebo pravidla pro hodnocení výsledků vzdělávání žáků schválená školskou radou, která jsou v rozporu s odstavcem 1 nebo která neumožňují hodnocení žáků za druhé pololetí školního roku 2019/2020 podle odstavce 1, se nepoužijí.
(3) Ve středním vzdělávání a ve vzdělávání v konzervatoři může hodnocení výsledků vzdělávání žáka za druhé pololetí školního roku 2019/2020 vycházet také z podkladů o vykonané pracovní povinnosti podle krizového zákona nebo dobrovolné pomoci, pokud se vztahují k oboru vzdělání.
(4) Odstavec 1 se použije obdobně také pro vzdělávání v základní umělecké škole.
§ 2 Zkoušky a komisionální zkoušky
Pokud se pro hodnocení žáka koná zkouška nebo komisionální přezkoušení stanovené právními předpisy nebo zkouška vyplývající z individuálního vzdělávacího plánu, není jejich konání a hodnocení žáka na jejich základě touto vyhláškou dotčeno.
§ 3 Zvláštní pravidla pro žáky konající závěrečnou nebo maturitní zkoušku
(1) Na vysvědčení za druhé pololetí školního roku 2019/2020 žáka střední školy nebo konzervatoře, který se přihlásil na jarní zkušební období roku 2020 k maturitní zkoušce nebo koná závěrečnou zkoušku, nelze žáka hodnotit stupněm „5 – nedostatečný“ nebo slovem „nehodnocen(a)“, nebo ekvivalentním slovním hodnocením; namísto toho se uvede pro jednotlivé předměty nebo celkové hodnocení slovo „prospěl(a)“, nebo jiné ekvivalentní slovní hodnocení.
(2) Ustanovení § 2 se nevztahuje na žáka střední školy nebo konzervatoře, který se přihlásil na jarní zkušební období roku 2020 k maturitní zkoušce nebo koná závěrečnou zkoušku; tomuto žákovi, který má konat zkoušku nebo komisionální zkoušku a nemůže být hodnocen podle § 1, se vydá vysvědčení, na kterém se uvede pro jednotlivé předměty nebo celkové hodnocení slovo „prospěl(a)“, nebo jiné ekvivalentní slovní hodnocení. Na žádost žáka se umožní před vydáním vysvědčení zkouška nebo komisionální přezkoušení a hodnocení se provede na jejich základě.
§ 4 Informování o způsobu hodnocení
Ředitel školy informuje žáky a jejich zákonné zástupce o způsobu hodnocení výsledků vzdělávání žáka za druhé pololetí školního roku 2019/2020.
§ 5 Účinnost
Tato vyhláška nabývá účinnosti dnem jejího vyhlášení.
Ministr školství, mládeže a tělovýchovy:
Ing. Plaga, Ph.D., v.r.